avslutningsklänning hittad

jag glömde skriva att jag hittade en klänning till avslutningen när jag var på stan. kunde inte hitta den på H&Ms hemsida så tyvärr får ni inte se hur den ser ut :P jag köpte den inte idag utan jag ska visa den för mamma först så att hon kan godkänna och betala den. jag tog bild på den. ni får kaske se sen ;)


innan jag åkte till stan rensade jag min väska. ungefär 3 lika stora högar blev det. en ha-kvar-i-väskanhög, en skräphög (en massa gammla skolpapper) och så en spara-fast-inte-ha-kvar-i-väskanhög. min väska behövdes verkligen rensas. trots att jag inte haft den så länge :P

är det nån mer där ute som behöver rensa sin väska?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0