datorn innan skolan

ja idag hinner jag ha datorn innan skolan :D det är för att vi ska bowla idag, jag och klassen. jag gissar på att det kommer gå dåligt för mig. sist jag spelade kom jag sist. fast jag har aldrig spelat med klassen förr. vi får se hur bra de andra är ;)
sen efter själva bowlingen ska det vara stadsvandring (i uppsala!) och svara på lite frågor. vi gjorde liknande sak i gamla stan i sthlm förra året. fast i uppsala? jag tror att det blir en dålig stadsvandring. + att man redan kan allt eftersom typ alla i klassen bott här i hela sina liv.

image159

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

God Morgon!
Hoppas din helg har varit bra!
Kram!

2008-06-02 @ 08:42:43
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0