fett me kärlek

juste, idag är det fett me kärlek. verkar som om alla ska dit men tråkigt väder + att ingen har frågat mig om jag vill hänga med dit så det blir inget för mig. känner även att jag vill ta det legnt de första dagarna på sommarlovet.

fast snart vill jag göra nåt. kanske h hellström på grönan på fredag. kanske.. får se om jag vill och får. håkan är ju ingen favorit men skulle vara kul att vara på en håkankonsert nångång. lovisa säger att han är bra live och han har ju faktiskt några bra låtar... så det kanske blir håkan på fredag..

fast idag ska jag bara ta det lugnt och njuta av att jag inte behöver gå upp tidigt imorron. känns inte som om jag har sommarlov än :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0