födelsedag

hej!

idag fyller jag år :D och snart ska jag få gäster.
haha det va rlite roligt i skolan för det var typ 3 som kom ihåg att jag fyller år idag och alla andra typ skrek när de fick reda på det XD
några exempel:

i klassrummet (vi höll på att städa ur bänkarna)
martin: grattis malin
jag: tack
jenny: fyller du år idag?!? varför säger du inget?! GRATTIS!
erik och bauan: grattis malin

ute lite senare...
nån (kommer inte ihåg vem): jag ska städa när jag kommer hem..
jag: och jag ska baka tårta.
ellan: varför?
jag: för att jag fyller år.
ellan: men fyller du år din jävel!! typ skriker och slår mig XD
louise: juste! du fyller år idag. det är ju den 5e idag. det hade jag glömt grattis!
frida: grattis malin! varför sa du inget ?

ja, det där vara bara några exempel...

på idrotten fick ajg skitont i mitt ben för att vi var tvugna att springa (läs inlägg från gårdagen så vet ni varför jag har ont i mitt ben). och sen satt jag på gräset och då fick ajg en fotboll i ansiktet XD haha ellan började skratta och då gjorde ajg oxå det XD samtidigt som tårarna rann skitmkt bara för att bollen kom i ansiktet XD hahaha


nej nu ska jag inte skriva mer för snart kommer kusinerna och ska fira mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0