god morgon

hej!
vaknade för inte så länge sen. eller jo, det gjorde jag. jag vaknade vid halv 12 för att telefonen ringde. jag hatar när filk ringer tidigt! fast dte var tydligen oscars kompis för han är inte hemma nu så det var väl nåt possetivt med att telefonen ringde. nu slipper jag nog honom hela dagen.
jag halvvaknade även lite innan av att linnea bombaderade mig med sms. fast det var faktiskt okej för jag skickade 100 sms till henne igår kväll/ inatt när hon sov :P .
jag låg iaf kvar i min säng och tittade på tv i ca en timme. hur klarade jag mig innan jag hade tv på rummet? det måste vara bland de bästa sakerna jag har på mitt rum. om inte den bästa (efter sängen)?
ska nog snart ut och sola lite. jag är vit som ett spöke och idag är det soligt så det gäller att passa på.

vad har ni för planer inför dagen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0