hos linnea

hej!

nu sitter jag här hemma hos linnea :D kom nyss hit. jag ska sova här och vi ska typ se på film ikväll fast  vi har ingen film att se på :P och vi har inga pengar att hyra för heller XD och linneas mamma är polis så det kanske inte är så smart att ladda ner olagligt för det sänder ut helt fel signaler :P hahahah vi kommer nog nörda vid datorn hela dagen/kvällen/natten. blir kanske klicka sig runt på myspace som vi gjorde förut när sara och linnea sov hos mig. och sara kommer hit snart oxå ;D .

hahaha just nu gör linnea saft åt mig och henne. med 1000 isbitar och typ lite stark säger hon att den blir XD men den blir rosa :D

nu kommer linnea med saften. ska dricka. hejdå!


förresten, läs linneas blogg; http://jagarblond.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0