idag + mina planer inför morgondagen

gud va skönt det har varit med sol idag. saknade verkligen solen de senaste dagarna då det bara var regn och åska och lite hagel tillochmed.
idag har det varit sol :) fast en del moln har det även varit men iaf, SOL :D
så idag har jag solat
vad har ni gjort idag?

imorron ska jag till stan ett tag. kanske med linnea?
sen så ska jag åka till storvreta och ha liten konfaträff. vi ska få våra konfirmationsfoton, ett brev vi skrev på första lägret och så ska vi få glass det var iaf det som stod i smset man fick :) . det kommer bli lite kul att träffa alla igen och det kommer nog inte bli något kyrkprat vilket blir skönt. lite kul att träffa alla igen. nu var det en månad sen konfirmationen. och så blir det lite kul att se hur man blev på den där bilden. jag gissar på att jag blev riktigt ful (som vanligt). 
vad ska ni göra imorron? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0