idag

idag var det ärentuna games. som vanligt blir det ju alltid lite kaos på ärentuna games. men så blir det väl när alla vet att det är sista dagen innan sommarlovet och då kommer man inte träffa varandra på länge. men trots allt lite jobbigt...
 
haha det var ett par kanoter som välte på kanotracet. och sen var det många som själva välte sin kanot :p min klass kom 2a bland 8orna. ledde hela tiden ju men b gick om precis vid slutet.

sen 5-kamp. jag rullade bollar i ringar. gick dåligt men jag fick iaf en 3poängare :) fast det gick bra på alal andra grenar så min klass vann 5-kampen :D vi fick några påsar alhgrens bilar som vi ska äta ikväll.

dåligt väder så vi åt lunch i klassrummet. det var lixom förutsatt att det skulle bli matkrig eller liknande. jag råkade spilla all min saft över erik och hans bänk.
sen började matilda kasta mat på mig och sen kastade jag tillbaka och sen fick jag 2 muggar vatten över mig. sen skulle jag fylla min mugg med vatten för att få nåt att dricka och då sprutar matilda och becci vatten på mig med sina vattenflaskor. då blir jag sur och kastade det lilla vattnet jag hade i min mugg på becci som sprang iväg. och vad händer när jag kastar vattnet då? jo, 2 lärare går förbi! och jag blir tvungen att torka upp allt vatten fast jag endast slängt typ en halv mugg och några andra slängde typ 5. jag fick lite damp på en lärare och hon fick damp på mig.
sen gick ajg ut igen och sen var det nån som tog mina skor så jag fick springa runt hela skolgården barfota. och hela skolan stod där ute och så fick jag ont i mitt ben igen (kommer ni ihåg vad jag skrev förra veckan om mitt ben?). aja tillslut fick ajg tillbaka skorna. sen var det klasstaffet. min klass kom typ 3a bland 8orna. men det var typ konstiga saker man skulle göra och jag tror att musikläraren som räknade när matilda hoppade hopprep räknade fel för hon fick hoppa typ dubbelt så mkt som alla andra :O. jesper och daniel hade iaf en bra taktik som gjorde så vi kom ikapp lite sen iaf. alla 7or härmade.
roligast taktik måste jag säga att lärarna hade iaf. de gjorde typ inte som någon annan :P

sen var det fotballsmatch lärarna mot 9orna. det började blåsa och regna jättemkt. vi gick. när vi hade gått 100m blev det sol. några lärare blev sura över att vi gick.




om 3 och en halv timme är det skolavslutning :D imorron är det sommarlov! fett skönt det kommer bli!

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: soft :D

2008-06-10 @ 15:41:35
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0