igår kväll.

när jag satt i bussen ringde maja och frågade vart jag var (på bussen) och vart jag skulle kliva av. sen när jag hade gått av bussen behövde jag bara vänta lite och sen kom maja med sin cykel och skjutsade mig på pakethållaren till försammlingsgården. skönt att slippa gå.

vi kom dit väntade ett par minuter. satte oss i sofforna. fick gruppbilden och ett brev vi skrev till oss själva på första lägret. fick skiva en utvärdering. sen fick vi gå om vi ville. men jag hade inte åkt hela vägen till storvreta för att bara åka efter 10 min.

det var ungdomscafé med livemusik sen efter så jag, ebba och sara stannade på det. bandet som spelade vr bra men de spelade nästan bara winnerbäcklåtar och man tröttnade ganska fort.

sen efter det så var det fotboll. de fixade med projektor så det blev stor bild :D. jag smsade mamma att hon skulle hämta mig efter matchen eller i pausen. hon hämtade mig precis när andra halvlek började. jag sa att det skulle bli mål när jag satt i bilen och det blev det. ryssland gjorde sitt andra mål :( . när jag kom hem såg jag slutet på matchen... sen tittade jag på tv ett tag och sen sov jag.


Kommentarer
Postat av: karro

haha mjo, det är det som är det fina ;D

kram

2008-06-19 @ 18:38:53
URL: http://thegirlbehind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0