kort om konserten :D

konserten var underbar! lite anorlunda från mina tidigare moto boy konserter. kul att se att han testar på nya saker :D vi (jag, lovisa, martina och julia) satt i en soffa framför scenen. efter ca halva konserten kom även petra upp på scenen och tröck på lite knappar för att få fram häftiga ljudeffekter. :D
det var 2 band som spelade innan oskar. de var verkligen skitdåliga och fick rundgång hela tiden. jobbgt. fast sen kom oskar upp på scen och då blevg alt bra igen :D det avr lovisas första gång och hon tycker att det var en väldigt bra konsert det tycker jag me! sen efter oskar spelade ett annat band. de var tydligen kända i usa(!). fast vi tittade inte på dem utan satte oss utanför stället och pratade (samtidigt som vi hörde när de spelade).
vi prtade även lite med oskar och petra efter konserten. jag köpte pikkos skiva :D petra går tydligen omkring med några skivor i handväskan hela tiden ;) 

 
men nu är jag trött och orkar inte skriva mer. jag och lovisa ska sova snart. hejdå!

Kommentarer
Postat av: Sara

nu blev man ju nästan lite ledsen att jag missade det.

well well, det blir fler gånger.

2008-06-08 @ 18:30:45
URL: http://dreyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0