mat + gränby centrum

för några timmar sen åt jag mat. äcklig mat som mamma tvingade mig att äta :(  jag sa redan innan jag smakat att jag inte ville ha men jag var tvungen att ta lite ändå. tur att man ätit tårta innan så man inte var hungrig.

sen skulle vi åka och lämna oscar hos pappa. jag följde med för på vägen tillbaka gick ajg och mamma in på gränby centrum kollade på lite bikinisar men köpte inget. vi köpte bara lite mjölk och bröd och sånt. och ett kort som vi postade till några som nyss fått en dotter.

nu skickar linnea mig en massa pistvakt länkar ;) måste kolla!

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: du har väl tur :D

2008-06-23 @ 22:03:19
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0