p3star

jag har börjat lyssna på p3 star igen. typisk sommargrej jag får för mig ;) . dte är 2 låtar som de spelar ganska ofta och som man alltid blir glad av att höra; kom kampsång och jag är en vampyr. årets sommarplågor? hoppas hoppas hoppas!

just nu spelar de kom kampsång :D

kom kampsång kom kärek till dom som saknar nån om natten,
kom kampsång kom längtan till dom som tappat den på vägen,
kom kampsång kom mod och passion til alla dom oss ramlar och famlar igenom livet i jakt efter något men inte vet vad

Kommentarer
Postat av: Sara

jag tror inte att kom kampsång blir en sommarplåga.



jag är en vampyr är redan en plåga och det har den alltid varit.

2008-06-15 @ 20:09:47
URL: http://dreyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0