sista onsdagen i åttan

kunde nyss inte logga in på bloggen. otroligt störande.
täckte berätta lite om dagen.

vaknade, åt frukost, sminkade mig. fick panik när jag såg hur mkt klockan var och insåg att jagkanske skule missa bussen. det tar 12-13 min att gå till bussen och det var 13 min tills bussen skulle gå. och bussen kommer alltid tidigt. så jag fick skynda mig. gick snabbt. sicksack mellan husen istället för att gå runt. kom fram till busshållplatsen på 8 min. fic ont i benet. typ överansträngning. gör fortfarnade ont när jag går.

sen skola. rensade snabbt ur skåpet och slängde allt i papperskorgen på toan. ingen läsning utan slöjd direkt så att man skulle hnna klart. och vet ni vad slöjdläraren säger när man kommer på morgonen då? jo "malin, du ska bara stryka så du hade kunnat ta sovmorgon". varför kunde hon inte sagt det nån dag innan??? jag hatar min slöjdlärare. och jag satt och flätade nåt jävla armband nästan hela lektionen.

efter slöjden gick vi till klassrummet. efter nån minut gick vi till vaktmästaren och lämnade ifrån oss skåpnycklarna och fick varsin 100lapp :)
efter det so. vi skrev utvärdering och sen såg vi på marie antionette (filmen alltså). vi fick även gå ifrån en och en och prata betyg med läraren. jag får g. filmen var tråkig.

lunch. ingen höjdarlunch men gick att äta lite iaf. fanns rester från 9ornas bal igår. och så fanns det som vanligt mkt sallad. det är väl det ända possetiva med skollunchen på min skola. det finns alltid mkt sallad.
sen på rasten pkte vi lite med jennys moppe. först körde kalle en sväng samtidigt som han skjutsade martin. sen körde jenny lollo och sen körde hon mig. sen fick en lärare på våran skola damp på oss för att vi körde och sa att vi åkte på skolgården. då sa vi: skolgården tar slut typ här och pekade på marken. men då sa hon att alla tomma ytor runt skolan är skolgård. visst. dt är kommunen som äger det och vi får åka där om vi vill. fast vi slutade iaf att åka...

sen avr det eneglska. eller egentligen var det svenska men vi hade engelska istället. vi skulle redovisa ett arbete men hann inte.

efter det var det hk. först skriva utvärdering och sen städa ugnarna och spisarna. tråkigt. sen fick vi kladdkakemuffins :D det var gott!

sen slutade vi våran sista onsdag i 8an :D




och imorron fyller jag år! glöm inte det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0