snart sundsvall

idag på väg till pappa åkte jag och pappa in på willys och köpte lite mat att ha med oss till sundsvall. Det börjar kännas att vi snart ska åka. Vi åker imorron.

haha pappa hade pratat lite med grannen (om att de skulle vattna blommorna och sånt när vi är borta) och hon förstod varför jag ville åka till sundsvall bara för att se the ark. hon hade själv varit på flera the arkkonserter men det hade inte blivit någon senaste åren. Vilken bra granne jag har. Och hon tyckte att pappa var en bra pappa som körde mig dit så jag ska få se the ark igen. och att det absolut var värt det särskillt eftersom det avr the arks ända spelning i sverige i sommar. Bra att fler än jag säger så till pappa för då kanske han gör det nån mer gång i framtiden? :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0