sommar planer

igår kväll satt jag och mamma med almenackan framför oss och kollade igen vad vi skulle göra i sommar och gjorde lite ändringar (om vem jag skulle vara hos vilka veckor). det visade sig att jag har flest saker inplanerade! haha iaf om man kollar på juli. först sundsvall med pappa en vecka (då tänkte vi ändra så jag är här nästa vecka eftersom jag sen på mammas vecka åker bort med pappa. oscar ska vara i storvreta nästa vecka så jag sipper honom :D . alla som vill göra mig sällskap om dagarna skriv till mig så berättar jag hur man kommer hit) sen så ska jag på ridläger en vecka 2 veckor efter sundsvall.
efter det har jag inget inplanerat. jag försöker övertala mamma om att vi ska åka en sista minuten-resa till nåt annat land eller åka på en lite kryssning till riga/tallin eller liknade. fast det verkade inte som om hon ville det. men nån camping med mamma tror jag att det blir...

så jag har inte alls många saker inplanerade. (fast jag har några konserter inplanerade i min hjärn ;) har inte avslöjat mina planer inför mamma än men sommarkrysset 9 augusti är ett måste och så minst en dag på ung 08 fast jag vet inte vilken dag det blir. jag har ju planerat in en massa saker med mina kompisar utan att sätta datum.


om man jämför med förra sommaren har jag inte alls mkt att göra. förra sommaren var första halvan av lovet fullproppat.
avslutnin - ridläger - till kusinerna i 2 dagar - bulgarien - riga och allt det med högst 3 dagar mellan allt. sen efter det hade jag tomt. fast jag såg till att klämma in 2 konserter i augusti...


vad ska ni göra i sommar?

Kommentarer
Postat av: Ellie

Häromdan kom jag på att jag ska göra grymt mycket i sommar. Gatufesten, vara i stugan, Svedala Rock, Malmöfestivalen och vi kanske ska till Liseberg också :O

2008-06-19 @ 11:04:00
URL: http://arkey.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0