sommarlov!

idag är det första sommarlovsdagen :D fast det regnade för ett tag sen.. men nu verkar det som om solen har kommit fram lite mellan molnen :) . fast det är kallt ute (ca 15 grader) :(

avslutning igår kväll. först träffa klassen i klassrummet en kvart innan. fick cider och godis (som vi vann på ärentuna games). klibbigt på golvet vid eriks bänk efter lunchen haha XD erik kastade en vante på mig som jag kastade tillbaka i eriks bänk och på eriks glas. det välte XD denna gången gick jag faktiskt och hämtade papper :P haha duktigt av mig och spilla ut dricka över eriks bänk 2 ggr på en dag :P

sen gick vi ut och hade avslutning. jag stod långt bak. orkade inte tränga mig fram. sara och greta sjöng. det delades ut presenter till olika personer.

sen gick vi tillbaka till klassrummet. vi gav andreas och elin blommor och så fick vi våra betyg. sen kramade jag typ halva klassen (vissa försvann från klassrummet direkt) och sa hejdå. kommer sakna klassen. fast ett sommarlov går fort. tyvärr.

sen gick jag till några som jag känner. vi brukar alltid äta pizza och tårta där hos dem efter avslutningen. tradition. vi såg även på fotbollsmatchen sverige - grekland. sverige vann!
efter fotbollen åkte vi hem.



mina betyg.
MVG i teknik (!) och matte :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0