stan idag

kul att äntligen få träffa sara igen :D först ville hon ha kaffe så vi gick till det nya waynes (stavning) coffee som ligger där stora mcdonalds låg förut. McDonalds borde vara kvar... jag ville inte ha nåt jag gillar inte kaffe och allt fika var typ dyrt! jag fick födelsedagspresent av sara (typ 3 veckor efter min födelsedag ;))
sen när sara hade druckit up sitt kaffe gick vi run lite på stan. vi hittade linnea (och en kompis till henne) inne i en skivaffär XD . vi dras till samma affärer :P det är typ ingen som går i skivaffärer längre utom vi ;P . vi stod där inne i skivaffären och pratade ett tag. haha alla berättade sjuka drömmar de drömde inatt fast jag drömde inget.
sen gick vi (även linnea och hennes kompis) till celsiusbokhandeln som ligger bredvid skivaffären. sara ville kolla när nästa bok i twilightserien kommer till sverige. hahaha vi ska köa utanför bokhandeln innan XD han i bokhandeln tyckte att det var en bra idé. hahahah 3 som köar och bara en som vill köpa boken (jag och linnea skulle bara vara med för själva köandet ). sen gick vi runt lite till och sen skulle linnea och hennes kompis gå. 
jag och sara gick ner och satte oss vid ån och tog lite kort. hon vill ha bilder att lägga upp på statist.se men hon kan inte fota själv eftersom hennes dator inte vill lägga in canonbilder (och sara har 2 canonkameror).
så det blev jag som fick fota :P . 

 sötungar <3


förresten, såg ni allsång på  skansen idag? miss li är grym <3


btw, nu lyssnar jag på p3 svea och de spelar "all about the money" - meja hahahahah det är ju den låten de gjort till den här fjortislåten på knappnytt XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0