stan med linnea

jag berättar väl lite om igår nu då. 

först stan träffade linnea där. när jag kom fram till stan sa hon att hon nästan var framme vid åhléns så jag ställde mig där utanför och väntade.  efter en kvart kom hon. och haha hon trodde att det hade tagit typ 5 min XD.
stackars linnea hade fått skavsår så vi böt skor. hennes vänstersko satt bra med högerskon var konstig :P . linnea ville köpa lösnaglar så vi gick runt och letade efter det. vi hittade några billiga på H&M. där köpte även hon och jag varsitt läppglans. sen tog vi rulltrappan upp och där hittade jag en söt litn plånbok som jag köpte :)

sen gick vi till max och åt. hon som tog min och linneas beställning verkade verkligen inte veta vad man kunde beställa där. haha vi var bättre på det än henne. och linnea ville ha vatten så hon sa det. och sen ändrade hon sig och sa att hon ville ha pommes frites och vatten och då fick både hon och jag vatten XD.
sen satt vi där inne på max och åt och pratade och efter ett tag började vi leka med sås och landa med ketchup och peppar och salt och socker och.... ja, det såg riktigt äckligt ut så tillslut gömmde jag den i min nuggetslåda XD

sen gick vi runt lite till ch sen gick vi till bussen till storvreta. där böt vi tillbaka så vi fick våra egna skor och sen satte jag mig på bussen...


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: skrev upp dom? :D

2008-06-19 @ 15:48:40
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0