stan

jag och linnea tog bussen ner på stan vid halv 4(?). sen gick vi till polishuset för att träffa linneas mamma så hon kunde få lite pengar. hon hade bara 2 kronor innan (jag betalde bussen för henne). sen gick vi till max. jag åt en glass (hon som jobbade på max gjorde så att bägraren nästan svämmade över). sen gick vi till ur och penn och linnea köpte smycken för 120 kr (halva priset på allt ju!). sen träffade vi sara :D vi gick runt lite på stan och sen så skulle jag gå till ett parkeringsgarage för att jag skulle lägga min väska i mammas bil. sen skulle mamma fixa ån sak med sina glasögon så jag, sara och linnea gick runt lite. sen så tvingade jag mamma att köpa mat till oss. vi satt inne på cupido och åt varsin sallad. salladerna där är jättestora och jag och linnea var knappt hungriga det slutade iaf med att alla fick lådor att lägga ner salladen i så man kunde ta hem den. efter det gick linnea till sin buss, jag och mamma gick till parkeringsgaraget och sara gick till sin buss. kändes som om vi knappt var på stan fast vi var där 3 timmar. dagen idag har gått jättefort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0