tidig morgon?

för att ordentligt komma upp på sommarlovsmornarna försöker ska jag försöka gå upp samma tid varje dag. och för att hålla mig vaken så behöver jag nåt att göra. så jag ställer mobilen på ringning klockan 9.15 för att se sommarlovsmorgon. fast iår var det så tråkigt att man nästan somnar igen. fast idag var jag rätt så pigg ändå. jag vaknade redan klockan halv 7 (!). min kropp har nog inte ställt in sig på att det är sommarlov än :P
jag tyckte att det kom rätt så mkt ljus utifrån och tänkte "yes, solen är här igen" när jag vaknade. men tyvärr var det inte så... fast det är iaf inget regn. hoppas vädret blir bättre och bättre nu för jag vill ha sol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0