tips på vad man kan göra när man har tråkigt (vid datorn)

tips 1 : läsa igenom allt som skrivits på små forum (nyss läste jag t.ex. igenom hela "no name"tråden på lamontforumet. haha. annars kan man även vara med och spamma på små forum. jag har t.ex. skrivit 1000 inlägg på moto boy forumet nu :) så alltså tips nr 1: små forum

tips 2: kolla igenom alla dina bilder på bilddagboken.se
. kan vara lite kul att se vad man la upp för bilder för över ett år sedan. man skrattar tillochmed åt bildtexterna ibland för de är så dåligt.

tips 3: kolla igenom någon kompis bdb. fast det finns en risk att denna person har ändrats ganska mkt så döm inte peronen efter dennas gamla bilder!

tips 4: läs bloggar

tips 5: skriv onödiga blogginlägg
;)

tips 6: spela tråkiga små gratisspel. finns på sidor som miniclip.se , jugador.se , 123spela.se + en massa andra

tips 7: gå in på myspace och kolla runt där. se vilka kändisar som har varandra på sina favoritvänner m.m. lyssna på nya band/artister. skriv till folk. kolla om någon bra artist lagt upp nya låtar eller bilder o.s.v.

tips 8: youtube. kolla roliga filmer, bra musikvideos, återuppväck gamla minnen ....



ja, detta är då saker man kan göra när man sitter vid datorn. och nej, jag skrev inte de här sakerna i någon speciell ordning. det där youtube tipset ligger t.ex. före många andra utav de här tipsen.

har ni några bra tips på vad man kan göra när man har tråkigt?

Kommentarer
Postat av: Ellie

Gå in på MTV.se och önska ark låtar till mig när jag sitter vid teven? :D

2008-06-16 @ 21:07:51
URL: http://arkey.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0