ingen läser längre. om du har läst, kommentera!

Hej!

idag slutade vi skolan redan klockan 10.20. sköööönt! snart ska jag rida :D undrar om jag ska rida Ylva igen eller om jag ska rida nån annan nu...

nu var det länge sen jag skrev. Det är inte bra. Vad har hänt sen sist jag skrev då?

jo, jag har varit på konfaläger. Det var kul. Jättekul! sista dagen åkte vi skidor. dte var roligast. men efter det hade jag träningsvärk i hela kroppen (utom i benen) i 2 dagar. Känner mig lite duktig som åkte svart för första gången och så åkte jag, becci, frida och elin offpist efter några killar. haha dom åker där varje dag och så kom vi som typ aldrig åkt skidor innan XD haha men det gick bra iaf. men riktigt fort gick det och jag körde in i några granar XD

igår i skolan så bakade vi rulltårta på hemkunskapen. det var gott :D 
sen hade jag konfa. vi gick en liten tipsrunda med frågor om påsken och så gjorde vi påskkollage. och det var tydligen en tävling och min grupp (jag, linnea och maria) vann! :D sen ska dom sätta upp dom där kollagen på bibloteket.. gå inte dit!  

Kommentarer
Postat av: Anji

Jag läser ;)

2008-03-06 @ 13:46:01
URL: http://arkoholic.blogg.se
Postat av: Sofia

Jo, hoho! Jag kommer lugnt gå till biblioteket!

2008-03-06 @ 15:18:38
URL: http://slinky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0