måndag

hej!

idag har jag bara varit hemma, tagit det lugnt och haft tråkigt. och ikväll kommer jag vara uppe och sitta vid datorn länge så gå inte och lägg er tidigt för då får jag tråkigt!

inatt hade jag en dröm om att jag fick en hund. den såg ut som bullen fast det var en valp. när jag vaknade insåg jag hur mycket jag faktiskt saknar bullen. snart har det gått ett år utan honom. fredagen den trettonde april 2007 är en dag jag aldrig kommer att glömma. dagen då han dog :'( . det var på påsklovet. nu är det påsklov (fast påsken kom ju mkt tidigare iår).

juste. påsklov. det är påsklov och SNÖ! nån som kan säga varför? när det är påsk ska det vara vår. inte vinter. vad ska jag göra det här påsklovet då? jag kanske åker till stockholm nån dag. tyvärr så kommer inte felicia dit men att vara med lovisa är alltid kul! fast det skulle ju vart kul att träffa felicia nån gång...

nu orkar ajg inte skriva mer

Kommentarer
Postat av: Sofia

Va!? Har Bullen dött? Det visste inte jag. Stackars dig. Jag gillade honom.

2008-03-26 @ 13:37:44
URL: http://slinky.blogg.se
Postat av: Emma

Bullen var ju så söt! Jag blir ledsen. :(

2008-03-27 @ 20:52:42
URL: http://gespa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0