nej nu ska jag inte lova att bli bättre på att skriva för jag håller det ju ändå aldrig

men jag ska försöka bli bättre på att skriva. försöka kan man alltid göra. jag tycker att man alltid ska försöka göra saker. sen kanske man lyckas och då är det bra. annars så misslyckas man men vad gör det egentligen?

nu var det ett tag sen jag skrev. vad har hänt sen dess?

i torsdags var det ridning. red även passet efter för att jag missade för 2 veckor sen. det var ett perfekt tilllfälle att rida igen för nästan alla i den gruppen var borta i torsdags. det var bara jag och en till. skönt!

i helgen har karlstadsborna varit hos oss :) . i lördags så spelade vi bowling. jag kom sist. det gick jättedåligt.

i lördags var det melodifestivalsfinal. jag tycker att dte är lite synd att det är slut nu. jag hade ingen riktig favorit. några låtar var bra och några var dåliga. det var en av dom bra låtarna som vann så jag är nöjd med resultatet.
björn gustafsson var rolig som vanligt och martin och ola från the ark var där och delade ut sångfågeln! hahaha jag skrattade mkt när dom visade sin taktik. hahaha den avr bra. fast jag skrattar ju åt alla roliga saker dom gör...

idag (måndag) åkte jag till stan ett tag efter skolan. egentligen skulle sara med men när ajg satt på bussen fick jag reda på att hon var sjuk :( . men jag gick omkring på stan typ en timme själv. jag "storshoppade" lite. jag inhandlade moto boys skiva (trodde att det bara gick att beställa den på internet men nej, den fanns att köpa i stan :D), ett linne och 2 nagellack...

som avslutning på detta blogginlägg kommer lite smart ord:

"Överallt finns det en rädsla för att vara annorlunda. En rädsla för dem som inte är som en själv. Fast vet ni vad? Jag tycker att vi gör en revolt mot den rädslan. Jag tycker att vi avskaffar den idag. Jag säger att från och med idag ska ingen vara rädd för någon som är annorlunda eller ser annorlunda ut. Från och med idag ska alla gå sin egen väg. Förstår ni hur mycket rikare livet blir om man gör vad man vill göra. Om man inser att det är så mycket roligare att gå sin egen väg än att vara perfekt och allt det där. Att livet faktiskt blir mycket roligare om man ses som en fullkomlig galning i andras ögon."    / Ola Salo

Kommentarer
Postat av: Emma

Kan man "storshoppa lite"?

2008-03-19 @ 16:16:51
URL: http://gespa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0