tisdag

hej!

efter att ja var uppe halva natten vaknade jag 11. det första jag gjorde var att sätta mig vid datorn (nån som är förvånad?). när mamma kom hem på lunchen åt jag lunch. då avr jag riktigt hungrig eftersom jag inte ätit något på länge.

vid halv 3 idag bestämmde jag mig för att gå en promenad. bestämmde att jag skulle gå till ÖoB (varför heter det ÖoB föresten? det heter ju överskottsbolaget så det borde står ÖB. jag säger ÖB men i reklamen utalar dom även det där o:et. konstigt).  aja jag bestämmde mig iaf för att gå dit så jag tog med mig en 50lapp och gick. sen när jag ändå var ute och gick bestämde jag mig att fortsätta gå mot stan isf att svänga mot ÖB. jag måste ju testa att gå in till stan nån gång. 40 minuter tog det. och det var kallt. men solit. det var iaf bra. att det var soligt alltså.
när jag kom fram till stan gick jag runt i lite affärer och så i en halvtimme. sen gick jag hem igen.
jag tänkte att på vägen hem skulle jag svänga av till ÖB och köpa godis. men när jag gick förbi var jag inge sugen på godis och det är ju onödigt att köpa godis när man ändå inte är sugen på det. så jag fortsatte att gå hemmåt. när jag kom hem var jag riktigt trött, hade ont i fötterna och så var jag trött. men det var iaf värt allt. nu har jag gått in till stan och vet hur lång tid det tar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0