torsdag

hej!

idag är det torsdag. fast det är lov så det blir ingen ridning idag :(
idag åkte jag in till stan för att köpa present till nathalie. jag säger inte vad jag köpte om hon skulle hitta min blogg. jag gick runt på stan själv. det blev 3:e gången den här veckan jag var på stan själv. eller nej, 2:a gången var det ju! det var rea på up&penn. jag köpte solglasögon och 2 halsband. allt för 195kr sammanlagt.

innan jag åkte till stan gjorde jag pannkakor. för första gången blev alla hela (fast okej, när jag gjorde i skolan blev dom oxå hela men det här va första gången jag gjorde dom helt själv som dom blev hela)  :D goda var dom också :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en bra dag! :)

2008-03-27 @ 18:19:51
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/
Postat av: Ellie

När jag gjorde pannkakor senast blev alla svarta. xD

2008-03-28 @ 10:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0