är med sara

hej!
nu är jag med sara. hon ska sova över här :d har köpt massor med godis som vi ska försöka äta upp :P
ha det bra alla stackare som inte får vara med mig och sara! /malin


hallå allihopa! (lol)
jag vet inte om det blir nåt blogginlägg för min del idag (jaa, dreyra.blogg.se kanske ni känner igen sedan tidigare) men jag hoppas att ni står ut med att jag inte skriver idag. kväll. morgon. skit samma.
ummm, vi ska i alla fall ha mycket roligt idag, och det ska inte ni. och vi ska se TIMO RÄISÄNEN imorgon, och det ska inte ni heller. Det ni!
Sen ska vi försöka se Littlemarbles på stan innan jag ska iväg och tävla också. Måste tigga skjuts av min morfar, ha ha. Littlemarbles är ju bara för sköna! lovelovelove.
och så en liten puss på Rob också, för han är min (obs MIN) man, yay!
ha det gött, häej! / Sara; dreyra.blogg.se


förresten, jag glömde skriva en sak. LINNEA(!!!) ska med och se littlemarbles med oss imorron. det måste hon. annars tvingar vi henne :D och om det är kö utanför timo ska hon köa med mig när sara tävlar för annars blir det tråkigt för mig. om det inte är nån kö slipper vi köa och jag kan se när sara tävlar och då kan hon göra vad hon vill. fast hon måste med mig och sara och se little marbles imorn! /malin


hörrni; checka in LITTLEMARBLES här: http://myspace.com/littlemarbles





ja, det är timos sweet marie ni kan se på här över :)

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

2008-05-01 @ 18:17:22
URL: http://joakimforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0