cykla

hej!

idag cyklade jag till praoen. började cykla lite för tidigt så hjag stannade på vägen ett tag för ajg ville inte komma för tidigt. jag stör mig på alla andra som cyklar. krockade nästan med några i morse. jag hatar att det är så många som cyklar i uppsala. men jag måste typ cyklar till min prao för det tar 50 min att gå och om manska ta buss måste man först in till stan och det skulle oxå ta längre tid.

jag cyklade på mammas cykel eftersom min är i storvreta. mammas cykel är ful och jag hatar att cykla på den. handtagen är åt fel håll och den har inga växlar. såhär ser den ut :

image153


igår kväll efter maten skulle jag testa mammas cykel. så då tog mamma oscars cykel (han har 2) och jag mammas cykel. och så cyklade vi först och tittade vart jag ska praoa imorron (eller vart jag ska vara på morgonen vill säga. vi kommer ju vara ute under dagen.)
sen efetr vi hade kollat vart det var cyklade vi vidare ill coop forum. där köpte jag hårspray och ett par ballerinaskor. det behövde jag verkligen. iaf ballerinaskorna. vad tycker ni? var dom fina?
image154


som sagt var det prao  på alfasign idag igen. idag var det roligare för idag fick jag saker att göra. :D

nej nu ska jag gå. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0