flygfotografering m.m.

hej!

igår var jag inte på alfasign och praoade utan jag var på ett annat ställe. eller jag följde med en fotograf på lite olika saker. bland annat så var jag med på flygfotografering. det var kul :d vi åkte över sthlm och fotade. här under kommer 2 bilder, en på sthlm och en på uppsala (som vi bara åkte förbi lite snabbt)

image155
image156

sen efter flygfotograferingen var det en snabb lunch och sen åkte vi och fotade ett gammalt hus + gård som skulle säljas. det började bli drygt redan när vi bara hade fotat nedervåningen på stora huset. sen så skulle man ju upp oxå och in i andra hur och in i stallet (som användes som förråd) och in i konferanshuset och ner till sjön... vi var där i typ 4 timmar. det var drygt. de som bodde där var värsta snobbarna i märkeskläder och bakåtslickat hår..

sen tillbaka till där fotografens kontor var. det var jättefint där inne med fotostudio och kontor och kök. och alla var snälla :) när vi var där fick jag äpple och bulle :D

sen åkte vi en sväng till musikens hus fast det fanns inte så mkt att fota där så sen fick jag sluta efter en 9 timmars arbetsdag. (fast jag hade inte behövt åka med på den där musikenshussaken om jag inte ville.)




idag var jag tillbaka på alfasign igen. gjorde visitkort och stora plancher som ska sättas upp på stan snart.
råkade ta 20 min för lång lunch. hehe dom såg lite sura ut när jag kom tillbaka (A)

Kommentarer
Postat av: Slinky

Flög ni med helikopter eller flygplan? Var det läskigt?

2008-05-10 @ 15:10:21
URL: http://slinky.blogg.se
Postat av: Nbmjo

vi flög i ett litet flygplan. det var inte så läskigt men det skumpade ganska mkt...

2008-05-11 @ 14:37:36
URL: http://mnablmijno.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0