ibland kan man ha tråkigt. som nu t.ex.

nu har jag tråkigt. pappa är på nån sak med jobbet och kommer hem om nån timme. oscar är på klassresa. så jag är ensam hemma och har datorn för mig själv. men vad ska man göra då? när jag har gått igenom sidorna jag brukar gå in på? jo, jag bestämmde mig för att läsa timos blogg! det var länge sen. jag läste fram till det jag sist såg när jag var inne där. hahaha timo har lite humor faktiskt. haha det märktes inte så mkt på konserten men lite humor har han allt ;) så att bloggen ska bli lite roligare får ni ännu en gång se bilden på mi och timo. den redigerade bilden. bara för att den är rosa. jag gillar saker som är rosa :D

image152

och jag tror att jag glömmde säga det här;  lovisa blir kidnappad till landet i helgen! så det blir inget sthlm för mig på lördag :( och jag måste köpa avslutningskläder! det kommer säkert sluta med ett fult impulsköp och jag blir fulast på avslutningen. fast okej, jag bryr mig inte just då för då gäller det bara att ha en sista stund med klassen innan man säger hejdå och inte ses på 2 månader.

och när man tänker på det är 2 månader kort. väldigt kort. fast det kan bli långt oxå. vissa dagar. när alla kompisar är bortresta och jag sitter ensam hemma. fast vissa dagar kommer gå fort. som när jag är i sundsvall. de dagarna kommer gå fort. iaf själva konserterna. sen kommer ju ridlägret såklart gå fort. ridlägret som jag + mina favoriter ska på...

nej nu ska jag inte skriva mer! haha vi har ju redan sett hur det här slutar när jag börjar rabbla upp alla saker jag ska göra/vill göra i sommar. och ni har ju redan hört allt så :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0