jag vet inte vad jag ska ha för rubrik...

hej!

igår tävlade sverige i esc. gick vidare till final :D förvånad? nej. glad? SÅKLART! man blir ju alltid glad när det går bra för sverige. oavsett vilken låt det är.
skrev min idrottsuppsats ca en halvtimme senare och var klar typ 12.00

idag så hoppade jag även idrotten och åkte till karlstad. när jag kom hit åkte vi direkt och firade en som fyllde år. de hade gungor. jag och nathalie gungade samtidigt på en gunga och då gick den sönder. hahah det var kul!

imorron vet jag inte vad vi ska göra. se på esc är iaf självklart! och sommarkrysset innan det... sara berseilles (stavning?) och timo ska vara med. hoppas de hinner spela innan jag byter till esc.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0