jeans en dag som denna är inte kul

hej!

idag har jag typ varit ute hela dagen. först eget arbete. då gick jag mest bara omkring i klassrummet. sen 20 min rast. då satt ca 2 tredjedelar av klassen ute i solen. klockan var kvart över 9 och det var skitvarmt. jag hade jeans på mig. inte kul. sen svenska. jag och louise hade inte något att göra så vi tog våra bänkböcker (min bänkbok heter 'vi ses baby' jag började på den igår. den är bra.) och gick ut i solen igen. efter ett tag kom frida och satte sig brevid oss. mina solglasögon gick sönder. nån som vet vart man kan hitta en sånhär miniskruv som sitter i glasögon/solglasögon? sen efter svenskan var det lunch. efter lunchen gick vi ut och satte oss i solen igen. efter ett litet tag gick vi och böt om till idrottskläder. vi hade utegympa. fridrott. jag hatar friidrott. och jag orkade inte anstränga mig så mkt och göra mitt bästa. det var varmt och jag hade inte lust. sprang 100m på 22 sek :P haha det är inte bra. sen engelska. då var vi inne hela lektionen faktiskt.
efter det gick jag hem. jag har ganska långt hem och det är jobbigt att gå den vägen när det är så varmt som det var idag. jag hade ju jeans på mig!

när jag kom hem böt jag om till minishorts och bikiniöverdel. jag la några isbitar i ett glas, la lite glass på en tallrick och hämtade en handduk att ligga på. sen låg jag ute i solen i 1 timme och 45 min....

Kommentarer
Postat av: Svarta Elefanten

Usch jag hatar friidrott! Men vad skönt det lät att ligga ute i solen i nästan två timmar =)

2008-05-29 @ 20:16:26
Postat av: Nbmjo

det vr urmysigt att ligga i solen i nästan 2 timmar :D men sen blev jag typ rastlös och satte mig vid datorn istället. hahaha

2008-05-29 @ 20:45:35
URL: http://mnablmijno.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0