konfakompisar :D

jag kom på en sak jag glömde skriva!

jag måste säga att det var jättekul att få träffa alla konfakompisar igen (haha och man blir ju lite sällskapssjuk av att vara på prao). det är faktiskt det bästa med konfan. att man har fått nya vänner :D  jag kommer faktiskt sakna dom sen när konfan tar slut! så lätta att prata med (iaf några utav dom. jag har ju inte blivit så jättebra vän med alla men jag har iaf fått ett gäng nya vänner). aja alla går i min skolan iaf så jag kommer ju möta dom lite då och då och det är ju bra :D kommer kännas lite tomt att bara gå hem direkt efter skolan på onsdagar. men så är det allt har ett slut och det är ju inte alltid så kul att vara på konfan. det ända som är bra egentligen är att man fårträffa nya kompisar och träffa några av sina vanliga klasskompisar mer :D sen allt snack om gud är bara tråkigt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0