skriver lite om dagarna som varit så ni inte missar allt för mkt om mitt liv ;)

hej hej!

karlstad var bra. esc var väl som det brukar vara. blir aldrig som man hoppas. hero försvann i mängden men 12 poäng från malta är inte dåligt.

måndagen var väl bra den med. fast vi hade spanskaprov. inte kul. gick sådär. nu är det inget mer prov den här terminen för lärarna satte betygen senare på måndagen. sista musiklektionen och sista tekniklektionen. efter skolan drog jag med ellan till stan. jag köpte en mascara. min var typ slut.

tisdagen var helt okej. lämnade in spanksaböckerna. skönt. då vet man att det snart är sommarlov. och det betyder även att vi inte kan arbeta på spanskan :D

onsadag (idag) var bra. slöjd. blev nästan klar. bara en lektion kvar nu. so. frågetävling om europa. jag fick bara svåra frågor. fast jag svek ju inte laget för det. jag hjälpte faktiskt till med de andras frågor. fast jag var rätt dålig på det med. på svenskalektionen hade vi engelska. vi gjorde typ inget. läraren + typ 5 st var i datasalen. vi andra bara pratade och sånt. hk. fick tillbaka uppsatsen. läraren kunde inte bestämma om jag skulle få g+ eller vg- så jag fick G+/VG- . fult :P
fett fint väder idag oxå. fast jag brände mig typ lite på axeln när vi satt ute i solen på lunchrasten. inte bra.

Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

lägg din röst i min tävling henrik utmanar ^_^

2008-05-28 @ 19:00:34
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0