timokonserten :D

hej!

Timokonserten igår var hur bra som helst! precis vad jag behövde! länge sen jag var på en konsert som man står och hoppar på :P och kul att det kom en så bra artist till uppsala och spelade (på ett ställe där jag kan komma in). det avr mkt ös och det hände saker hela tiden. smart av timo att inte presentera alla i hans band samtidigt utan att ta en i taget.
nu tänkte jag lista upp lite saker som hände före efter och under konserten (förutom att de spelade en massa bra låtar)

     innan konserten stod vi (jag, sara och hennes mamma) utanför katalin. ni som varit där vet hur det ser ut, runt hela huset är det som ett cementgolv eller vad man ska kalla det och en halvmeter ner är marken som är täckt med grus. jag, sara och hennes mamma stod där på "cementgolvet" och kollade på bilder och då kommer timo mot oss! (sara la snabbt ner kameran)
timo: hej
vi: hej
timo: får jag komma förbi
vi: eh aa visst
saras mamma: fansen flyttar såklart på sig (eller nåt sånt. kommer inte riktigt ihåg)
timo: jaha, så ska ni på konserten?
vi: ja
timo: vill ni ta en bild
jag: ja
samtidigt som jag säger det skrattar de i bandet åt det timo sa.
timo: ja med hon håller ju kameran i handen.
sara: eh.. nej..
timo: och så kommer jag och är oartig och säger "får jag komma förbi".
sen gick han förbi och sen sa han : det är ju bra att man får komma in även om man är under 20 när man har förälder med sig (det var ju 20årsgräns på katalin)
vi: aa
timo: men du kan ju inte vara så mkt äldre än 20 *tittar på saras mamma*
saras mamma: jag är nästan 40
timo: shit pommes frites i min lilla låda




här är början av det jag skrev. jag skrev mkt längre men så tröck ajg på en knapp och vips så var det borta. aja, nu ska jag inte skriva nåt mer. resten för ni höra mig prata om nån gång eller så får ni aldrig veta det ;) :P
timo och bandet var iaf jättebra i fredags! hoppas att jag ser dom nån mer gång! dom kommer till sundsvall :D bara dom inte spelar samtidigt som moto boy eller the ark så ska jag se timo då! :D

Kommentarer
Postat av: Jessi

Vad kan man köpa till sin syster i studentpresent?

Blir jätte glad av förslag :)

http://jessi91.blogg.se

2008-05-04 @ 15:14:44
URL: http://jessi91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0