vad vill du? men kom då.. (8)

hej!

konfan var väl rätt bra. fick mest pengar i present. ett par halsband bara :P

idag efter skolan åkte jag in till stan ett tag för ellan skulle di toch tyckte att jag skulle följa med. vi åt oss feta på jalla och gick sen runt lite. sen lämnade ellan mig och gick till sin mormor istället. då gick jag runt lite. och sen började det spöregna så då gick jag till bussen...

har lyssnat MKT på markus krunegård idag. han är braa <33 och jag har lärt mig hela jag är en vampyr utantill :D


har aldrig sett videon innan. bara så ni vet ;)

ikväll är det första deltävlingen i esc. jag ska såklart kolla :D och jag har missat typ alla inför esc programm så nu vet jag inte alls vad det är för några som ska tävla :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0