26/11

jag gillar inte att vara i skolan onsdagar. de är så långa!
idag var det jättemånga som var borta :O

engelska
idrott
hk
so
svenska
matte

på idrotten lekte vi lekar för att det var så många borta. gymnastikprovet blir nästa vecka istället

praktiskt prov på hkn. baka bullar. mina blev jättefula och det gick inte alls bra! men de gick att äta iaf.

hade klassråd på SOn. hahah vi hade 100 saker att klaga på och satt och skrek och klagade. mest på musikläraren och lottie sa att hon inte kunde göra nåt åt det utan att vi var tvugna att säga till rektorn. men den rektorn (vi har 2 rektorer på skolan) som har min klass var visst pappaledig nu. så vi fattade inte vem vi skulle gå och klaga till. vi lär oss ju inte ett dugg av våran musiklärare och han lottar säkert bara ut betygen.
 
på matten hade vi ingen lärare men eftersom vi hade halvklass så satt vi i samma rum som den andra halvan av klassen som hade svenska så mari anne kollade till oss.

sen när man gick hem var det redan mörkt ute. och martin försökte mulla mig men det gick inte. det enda som hände var att min mössa ramlade av XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0