brandövning och stan med linnea

skolan idag då.
när vi hade 10 min av spanskan kvar började brandlarmet gå. alla tog sina böcker (var ju bara 10 min kvar) och gick ut på fotbollsplanen. resten av skolan kom oxå det så det blev rätt mkt folk och vi hade glömt bort vad vi skulle stå. men lottie kom fram till mig, ellan och juss och sen sa vi till resten av klassen vart vi skulle stå. haah vi skulle stå i mitten, lättast att komma ihåg men ändå hade alla glömt.
det var kallt. vi frös. det läckte in vatten i mina skor.
efter ett tag fick vi gå in iaf. det var bara en brandövning.

sen hade vi musik. vi började diskutera vad vi skulle göra i niornas melodifestival. haha jag tycker vi fick ihop några rätt bra idéer.

sen engelska. vi fick tillbaka proven vi gjorde innan lovet. jag fick MVG :D jag hade tur för den här gången räknade mari anne 90 som mvg fast i vanliga fall brukar 95 vara mvg. och jag fick prick 90! :D

lunchen var äcklig. som vanligt.

på SOn jobbade jag på jättebra. är nästan lite stolt över hur fort och bra jag jobbade.

på klassrådet sa vi inget viktigt. det blev bara en massa prat som vanligt. vi fick veta lite hur vi hade det med klassföreståndare. eftersom vi redan haft 6 klassföreståndare innan lottie och det är så lite kvar av terminen ska vi nu bara ha lottie som klassföreståndare. till jul iaf. sen får vi se hur det blir. hahah den där helena var knäpp.

efter skolan orkade jag inte vänta på min buss så jag tänkte åka till stan och sen byta buss och åka hem till mig. men när jag var på stan gick jag runt lite och frågade linnea om hon ville vara med mig när hon slutade skolan. det ville hon :D . haha vi kunde inte ens krama varandra innan vi började skratta. hahahahahahha XD hade grymt kul. fast vi var lite trötta och sega på slutet :P haha. hoppas vi kan ses snart igen <33

Kommentarer
Postat av: Emma

Det var ju jättekallt att gå ut. Jag frös jättemycket.

2008-11-11 @ 22:22:36
URL: http://gespa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0