det snöar :D

det snöar :D och nu har snön varit kvar ganske länge utan att smälta bort (sen i onsdags). hoppas den ligger kvar över jul och nyår. sen kan den försvinna och det bli sommar igen? :)  eller okej, den kan vara kvar under januari oxå. och februari. men jag vill inte ha nåt tråkigt snösask. snö eller sommar vill jag ha. inget jobbigt mellanväder.

känns som om jag är den ända som idag sitter hemma framför datorn hela dagen. fast jag orkar inte göra nåt heller. och jag måste plugga SO.
jag hatar So. vi får väl se, lite plugg kanske det blir. annars måste jag råplugga imorron och jag som ska försöka höja mitt betyg (fast jag kommer inte lyckas. det har ajg ju märkt). iofs skulle jag inte kunna få bra på ett SO prov genom att bara råplugg dagen innan. jag är sämst på so. så jag måste väl plugga lite idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0