första skoldagen på 1½ vecka

ni ska bara veta hur trött jag är nu. somnade nästan i soffan för ett litet tag sen. fast jag blev faktiskt lite piggare nu när jag satte mig här :)

skoldagen idag var bra. hade nästan lite ångest över att komma tillbaka till skolan imorse men det gick bra. hela dagen försökte jag undvika mina jobbiga hostattacker. det gick rätt bra, fick bara en ganska stor hostattack. fast det första jag gjorde när jag kom ut från skolan när jag hade slutat var att börja hosta. haha.

sen när jag satt på bussen på väg hem så fick bussen damp vid hållplatsen innan den där jag skulle av. dörren dampade och öppnades och stängdes hela tiden. chauffören gasade en massa men bussen rörde sig inte. chaffisen fick damp på den där dörren och gick ut och sparkade på den flera gånger. men tillslut (efter 5-10 min så det avr inte så farligt) så stängdes dörren ordentligt och bussen kunde köra.
sen när jag gick av bussen var ajg ju bara tvungen att kolla om bussen kunde köra och den hade lite problem men kom igång ändå och körde med öppen dörr. haha




fick nyss förresten veta att jag får sova över hos sofia i helgen för hennes pappa. nu gäller det bara att övertala mamma. hoppas bara att jag inte blir tvingad att gå på den där 30 års festen som mammas kusin ska ha. men varför ska jag vara tvungen att gå på den egentligen? hoppas hoppas hoppas att jag får sova över hos sofia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0