fredag/lördag

var hos farmor och farfar igår då. gjorde klart för alla redan när vi kom dit att jag skulle se idol klockan 8 och att då fick ingen annan bestämma över tvn ;) hahaha :D och jag blev glad över att sepideh åkte ut. men den stora frågan är ju vem åker ut nästa vecka?

sen sov vi där. jag hade assvårt att somna och smsade istället folk och sen så läste jag igenom en massa gamla sms och raderade lite. shit, det är inte bra för mig att läsa igenom gamla sms. så många minnen.
somnade iaf sen 2-3 timmar efter jag gått och lagt mig ;)

ikväll ska jag och sara åka och kolla när sofia ska sjunga i star08. det är nån sångtävling och det är final ikväll. man blev ju inte direkt förvånad över att sofia gick vidare till finalen eftersom hon sjunger så bra!
äta middag tidigt blir det iaf så jag hinner med alla bussar. fan va långt det är att åka till österbybruk :o

kommer hem vid 12 inatt och då får jag nog inte sätta mig vid datorn :P
och sen får även ni som inte är där och se det ändå sitta och hålla tummarna för sofia :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0