grannens iTunes

jag sitter och håller på lite med itunes och så. lägger över muisk till iPoden. och så helt plötsligt står det Delat: Amy Finlays LimeWire Tunes i vänstra spalten.
alltså just nu kan jag lyssna på min grannes låtar :o
jag måste säga att amy har rätt bra musiksmak :)
fast jag har inte kommit på nåt sätt så man kan kopiera låtarna och lägga in i mitt itunes. det går nog inte.
hahaha tänk om amy just nu sitter och lyssnar på min musik XD (eftersom jag kan lyssna på hennes borde hon ju kunna lyssna på min) hahaha undrar vad hon tycker om den?

jag har inte i närheten av så mkt musik som hon har. hon har nästan 11GB musik :O tur att inte jag har det för det skulle inte få plats på min iPod. inte ens 2 sånna iPodar som jag har skulle det få plats på XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0