halt :o

hahah när vi skulle åka från mamma till pappa var det ashalt på vägen :O och så i en rondell (finns en jävla massa rondeller på den där vägen. har ingen aning om varför det är så många. typ 5 st på rad) så fick vi sladd och så åkte vi runt så att vi stod åt helt fel håll i rondellen XD hahahahha XD
och sen när vi kom till storvreta såg vi att den där bussen som hade fastnat i diket fortfarande var kvar. och på andra sidan vägen hade en till buss fastnat i diket. hahaha bilarna kunde knappt komma förbi XD
och sen när vi kom till min gata och så skulle vi vända i vändzonen och där var det inte skottat så vi körde fast XD hahah men sen kom en granne ut och jag och han putade på bilen och då gick det. och sen lät inte mamma mig komma in i bilen för att det avr så kort så jag sprang efetr och då halkade jag nästan XD hhahahahhahaha XD

nu måste jag plugga so men orkar inte. jag vill inte! inget utav det där fastnar i min hjärna.
snälla, snöoväder en dag till så att det inte blir nån skola alls imorron? snälla ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0