håltimme, soprov och snöööööö

skolan idag då.

läsning
spanska håltimme
musik
engelska
lunch
SO

läsningen fixade jag en ny bok sen satt jag och snackade med folk. vem orkar läsa när man ändå bara har 5 min på sig att läsa?

var halt på vägarna och fortfarande mkt snö (fast nu hade dom plogat nästan överallt) så min spanskalärare var inte i skolan. och vi fick ingen vikarie heller :D haha det var lite kul för varken spanskan, franskaen eller basen hade b-språk men de som hade tyska var tvugna att gå på sin lektion. haha och det är bara 2 st i hela min klass som går på tyska! XD

sen musik. läraren var sur och dampade på oss och vi blev sura på honom och dampade tillbaka. vi skulle rösta om en sak och det var bara en som röstade. vi andra vägrade för att läraren vägrade lyssna på oss.

på engelskan arbetade vi på med en sak. skittråkigt!

lunchen gick att äta. WOHO!

Sen var det SO-prov. inte alls kul. det avr hur mkt som helst; första världskriget, ryska revolutionen, facsism & nazism och spanska inbördeskriget. hur många händelser, namn och datum som helst att hålla reda på. det gick inte alls bra. hoppas på att jag får G iaf.

sen trodde vi att det skulle avra klassråd (läraren sa det först) så jag var kvar i skolan i ca 15 min. sen får vi reda på att vi inte ska ha klassråd. kul va? jag hade kunnat gått hem mkt tidigare. dessutom tycker jag att de som alltid skriver prov länge borde lära sig att göra proven snabbare. man kan inte alltid ha hur lång tid som helst på sig.


sen när jag gick hem var jag ju världesn smartaste och orkade inte gå runt grusplanen utan gick över. först för att ens komma in på grusplanen fick man gå igenom snö som var upp på låren. sen över hela grusplanen  var det snö upp till knäna och typ ingen ahde gått där innan. sen när jag skulle ta mig ut från grusplanen hade plågbilen plogat upp en massa snö just där. smarta jag hade inte tänk på det innan. så fort man trampade i den så gled man ner. jag stod med snö till magen och försökte ta mig därifrån. haha sen när ajg tillslut kom därifrån så halkade jag på en isfläc och ramlade rakt ner i snöhögen igen XD hahahahhaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0