ingen no/matte idag :D

hej!

idag är det torsdag skolan var helt kej. slapp sista lektionen som var 2 timmar NO och matte SKÖNT!
iofs måste vi räkna matte i en timme hemma och göra 18 st kemiinstuderingsfrågor tråkigt -.- .
dessutom säger mamma som är sjuk att jag måste iväg och köpa lite saker på ica snart. varför kunde hon inte sagt det innan så jag kunde ha köpt det på väg hem från skolan?

ridning senare idag :D det kommer bli grymnt kul! jag ska nog rida naela. jag sa till sofie förra gången att jag ville rida henne och hon sa att jag skulle få det. vi ska hoppa och ha 2 gångstävling. ska bli kul!
fast det här är sista ridningen på den här terminen vilket är väldigt tråkigt! måste övertala pappa att vi ska på turridning eller nåt snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0