jag ser det snöar jag ser det snöar

iofs snöar det inte just nu. men det ligger ett tjockt täcke med snö ute :D
så idag ska jag vara med linnea och åka pulka :D det avr verkligen jättelänge sen jag åkte pulka och det kommer bli grymt kul!
åh det är verkligen underbart väder ute :D 3-4 minusgrader och soligt. och en massa snö!
men hahah jag kommer säkert inte veta när jag ska gå av bussen och sånt till linnea för jag har aldrig varit hos hennes pappa bara hennes mamma XD men det fixar sig nog, blir säkert så att jag ringer linnea redan när jag är inne i stan XD
och jag har inga täckbyxor! får nog bli så att jag tar med mig ett extra par byxor till linnea så jag slipper gå runt i blöta byxor hela dagen.

det kommer bli en rolig dag. vad ska ni göra idag? ska ni vara ute i snön och göra nåt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0