ont i halsen

jag håller på att bli förkyld.
just nu har jag ont i halsen och är trött. jag vill inte bli sjuk, så jobbigt att jobba ikapp skolan då. dessutom blir det konstigt om jag är sjuk nu för imorron åker pappa iväg på nån kurs precis när jag vaknar så om jag är sjuk imorron på morronen kommer inte han hinna veta det. sen kommer jag inte träffa varken mamma eller pappa förrän tisdag kväll och om jag skulle vara borta de här 2 skoldagarna skulle jag ju direkt bli misstänkt för skolk.
men jag kommer klara av skolan. så sjuk är jag ändå inte.

förresten, skulle den där hk-uppsatsen vara klar nu på onsdag? eller nästa? eller när skulle den vara klar? man kankse borde börja tänka på vad den ska handla om.

och jag får förresten inte vara sjuk för i helgen så ska jag kanske sova över i sthlm hos sofia om det går. hoppas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0