öppet hus

öppet hus i skolan idag. det betyder att det är lektioner en lördag och så får föräldarna komma och titta. inte kul!

först slöjd. jag nålade fast lite papper på ett tyg, det var det ända jag hann göra på en halvtimme.

sen svenska. höll på lite med särskrivningar och sånt. det var tråkigt. pappa försökte tvinga mig att räcka upp handen mer. bvarför skulle jag göra det när ändå nästan ingen annan gjorde det.

SO sen. nutidsorientering med lollo, kalle, niklas, en kompis till kalle och niklas och min pappa. jag tänkte att pappa skulle vara bra på det eftersom han ser på nyheterna men han har ju varit borta i 2 veckor och inte sett på nyheterna :O aja, pappa kunde typ 3 frågor som ingen annan kunde. vi fick sammanlagt 12/13. det är rätt bra. ingen fick bättre iaf.

sen NO. vi dissekerade kalvögon. INTE trevligt. usch, jag mår illa nu efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0