orkar nån läsa min blogg?

Haha jag har kommit på att om jag skriver sådär som jag skrev i förra inlägget kommer ingen orka läsa mig blogg. För visst är det jobbig att läsa så där långa texter? ;) Och nu ska jag även försöka börja skriva stor bokstav i början av alla meningar och stava alla ord rätt.

lite ordlista på ord jag brukar stava fel på när det går för fort ;) :

avr = var
ajg = jag
avra = vara
coh = och

Sen finns det även många fler. men det är rätt lätt att se vad det ska stå tror jag. oftast är det de två första bokstäverna som bytt plats :P

Och nu ser jag att jag misslyckades med att skriva med stor bokstav i början av varje mening.

Kommentarer
Postat av: Dannyboy

jag orkar läsa iaf ;D

2008-11-27 @ 22:34:27
URL: http://dannyboyslife.blogg.se/
Postat av: kristin

jag orkar (oftast) läsa allt. hehe (A)

men shit vad jobbigt det är att stava rätt och tänka på storbokstav osv... xD

det måste nog jag oxå bli bättre på.

2008-11-28 @ 17:09:55
URL: http://kristinaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0