riktigt jävla trött

hej!

här sitter jag och sjunger. är ensam hemma nu så jag passar på att sjönga högt :D
mamma frågade mig om jag ville med henne och oscar till boxningen då hon skulle titta i affärer. jag är så trött så jag orkade inte fast jag behöver både skor och jacka. hittade faktiskt det på stan igår, ska bara övertala mamma att köpa det till mig :)
jag hatar att onsdagar är så långa skoldagar.
vi hade en lite längre rast innan de 2 sista lektionerna och då skulle jag och lollo sjunga broder jakob (så att man börjar på olika ställen. när jag börjar på mitt första "sover du" är hon på sitt andra "broder jakob". ni fattar väl?) men det gick inte alls. vi började asgrava hela tiden XD hahahahahhah

känns som om den här veckan är lång. helgen som var känns som om det avr för riktigt länge sen.

och helgen som kommer kommer inte heller vara nån höjdare precis. på lördag är det öppet hus i skolan och det förstör ju hela den här helgen -.-   .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0